BESTELLEN |
AFHALEN & VERZENDEN |
GARANTIE & DEFECTEN |
BETALING & HULP |
BEDRIJVEN & OVERHEDEN |
OVER ONS |
BESTELLEN
Hoe bestel ik?
Wij streven er naar om onze bestelprocedure zo duidelijk mogelijk te maken voor u.
Daarom hebben wij na een grondige analyse onze procedure opgebouwd in 4 eenvoudige stappen.
1.Winkelwagen: overzicht van uw winkelwagen en de gewenste leveringswijze selecteren.
U plaatst uw artikel(en) naar keuze in het winkelwagentje door op het icoontje te klikken.
U kan de gewenste aantallen aanpassen met de pijltjes of door het aantal in te vullen.
Uw winkelwagen kan u ten alle tijde aanpassen
Ga via "Winkelwagen" in het menu links of klik rechts bovenaan op "Uw winkelwagen" om uw winkelwagen te raadplegen.
- De actuele voorraad raadplegen
- De prijs per artikel raadplegen, onderaan krijgt u de totaalprijs
- De aantallen raadplegen en aanpassen
- Artikelen verwijderen uit uw winkelwagen
- Uw winkelwagen afdrukken
- Link naar uw winkelwagen, deze link kan u kopiëren en plakken in een email- of forumbericht.
2. Bestelgegevens: uw naam- en adres gegevens en selecteren van uw betalingsmethode.
Tijdens de bestelprocedure vragen wij enkel naar de noodzakelijke gegevens om uw bestelling goed te kunnen verwerken.
Het invullen van deze gegevens gebeurt op een SSL* beveiligde pagina, net zoals in de volgende stappen tijdens de bestelprocedure.
*SSL is een beveiligingsprotocol/versleutelmechanismen die ervoor zorgt dat de gegevens die u invult niet afgeluisterd of vervalst kunnen worden.
Wanneer u opteerde voor een verzending met Bpost of Kiala zal u na het klikken op "Doorgaan met bestelen" uw Bpost- of Kialapunt kunnen selecteren.
Meer informatie hierover kan u hier vinden
3. Overzicht
Hier krijgt u nog een laatste overzicht van uw bestelling
Is mijn product op voorraad?
Wij duiden onze voorraad aan met drie kleurcodes.
De aantallen van de actuele voorraad* kan u terugvinden in de winkelwagen.
* Het kan uitzonderlijk gebeuren dat een artikel als "in voorraad" is aangegeven maar niet meer beschikbaar is in de magazijnen (net verkocht maar nog niet in de uurijkse update van de shop verwerkt) en wij het dus opnieuw dienen te bestellen. Wanneer dit het geval is zullen wij u contacteren om samen naar een oplossing te zoeken.
Contacteer ons gerust om de actuele voorraad te laten nakijken.
Ik ben een nieuwe klant
Als nieuwe klant hoeft u zicht niet meer te registreren op voorhand.
Tijdens de bestelprocedure vragen wij enkel naar de noodzakelijke gegevens om uw bestelling goed te kunnen verwerken.
Het invullen van deze gegevens gebeurt op een SSL* beveiligde pagina, net zoals in de volgende stappen tijdens de bestelprocedure.
*SSL is een beveiligingsprotocol/versleutelmechanismen die ervoor zorgt dat de gegevens die u invult niet afgeluisterd of vervalst kunnen worden.
Hoe gebruik ik een actiecode?
Een actiecode of voordeelcode is een korting (bedrag of gratis verzending) die wij aanbieden tijdens bepaalde (mailing) acties of als commercieel gebaar.
Wanneer u over een actiecode beschikt kan u deze invullen in de winkelwagen.
Als u op enter drukt of naast het veld klikt zal de code worden toegepast.
De korting is dan meteen zichtbaar en verrekend op het totaalbedrag.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Tijdens het bestelprocess kan u nog steeds terugkeren om wijzigingen aan te brengen.
Van zodra u het bestelproces heeft voltooid kan dit niet meer worden aangepast op de website.
Wenst u toch nog wijzigingen aan te brengen, of uw bestelling wenst te annuleren gelieven dan contact met ons op te nemen.
Vermeld in alle communicatie steeds uw opdrachtnummer of klantnummer.
AFHALEN & VERZENDEN
Wat zijn de leveringmethodes?
U heeft de keuze om uw bestelling te laten leveren met Bpost of Kiala.
Levering in een Kiala punt
Met Kiala haalt u uw pakjes af waar en wanneer het u past!
Tijdens de bestelprocedure kan u zelf kiezen in welk Kiala punt bij u in de buurt u uw bestelling wenst af te halen.
Bij aankomst van uw pakje, wordt u meteen op de hoogte gebracht per telefoon, sms of e-mail. Bovendien kunt u uw pakje opvolgen via de Kiala-website.
Hou er rekening mee dat een Kiala verzending tot 3 werkdagen kan duren.
Levering met Bpost
Bij een Bpost levering heeft u 3 keuzemogelijkheden
Levering bij u thuis of op kantoor
bent u meestal thuis of op kantoor als de postbode komt? Dan is bpack@home de handigste optie voor u. Levering via het grootste netwerk van België betekent snelle en tijdige levering, daar kunt u op rekenen.
In een afhaalpunt
met meer dan 1.100 postkantoren en PostPunten kunt u uw pakketten afhalen waar en wanneer u dat wilt. Het merendeel van onze afhaalpunten heeft flexibele openingsuren en er is er altijd wel één dicht bij waar u woont of werkt!
In een bpack 24/7
Laat uw pakketten leveren in de pakketautomaat. U vindt de automaten op handige plaatsen en ze zijn altijd open, 24/7 ! Van dit innovatieve concept kunt u momenteel enkel in Brussel gebruik maken. Later zullen we machines plaatsen in heel België.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij streven er naar om onze verzend- en verpakkingskosten tot het minimum te beperken, en rekenen dan ook enkel onze werkelijke kosten aan.
Bij een bestelling vanaf 250 € is de verzending steeds gratis. (België, Nederland en Luxemburg)
Voor een verzending met Kiala rekenen wij 4,95 € (Enkel beschikbaar in België)
Voor een verzending met Bpost rekenen wij 7,95 € (tarief voor België, 9,95 € voor Nederland en Luxemburg!)
Kan ik ook afhalen?
Op vraag van vele klanten hebben wij nu ook een afhaalpunt in Mariakerke (Gent). Deze optie is beschikbaar in Uw winkelwagen.
Afhalen van uw bestelling is enkel mogelijk na afspraak. Wij hebben dus geen fysieke winkel waar u meteen kan langskomen.
Wanneer uw bestelling klaar ligt zal een van onze medewerkes u telefonisch contacteren om een afspraak te maken voor de afhaling.
Dit kan enkel na afspraak daar wij de bestelde artikelen eerst zelf moeten verzamelen uit onze magazijnen, deze hebben geen afhaalbalie.
Ook hier dient u te rekenen op +/- 3 tot 5 werdagen.
Heeft u iets heel dringend nodig? dan kan u ons uiteraard altijd contacteren en kijken wij na hoe wij u kunnen helpen.
Mijn bestelling is voltooid, wat zijn de volgende stappen?
Na ontvangst van uw bestelling word onmiddellijk de procedure tot levering (of afhaling) opgestart.
We houden u hiervan graag op de hoogte, dat is onze service.
Dat doen we met drie overzichtelijke e-mails.
1. Orderbevestiging
Na u bestelling ontvangt u een e-mail met het complete overzicht van uw bestelling.
2. Verwerking
Ons systeem zal u middels e-mail op de hoogte houden van iedere statuswijziging.
3. Verzending
Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons de laatste e-mail met de gegevens om uw pakket te traceren.
Waar is mijn bestelling nu?
Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons een e-mail met de gegevens om uw pakket te traceren.
Kiala
Om uw Kiala zending op te volgen krijgt u via email een retour traceernummer van uw pakket.
Dit zijn steeds 9 cijfers.
Op de website van Kiala kan u dit traceernummer ingeven bij "Traceer uw retour".
Bpost
Om uw Bpost zending op te volgen krijgt u via email het barcode nummer van uw pakket.
In deze email staat een rechtstreekse link om uw persoonlijke zending op te volgen op de website van Bpost.
GARANTIE & DEFECTEN
Verzakingsrecht en retourneren
Hoeveel garantie krijg ik?
Andere garantieperiode (Uitgebreide garantie)
Indien gewenst kunnen wij de afhandeling van een beroep op de fabrieksgarantie van u overnemen. Mocht u van deze mogelijkheid gebruik willen maken, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wanneer geen garantie (Heb ik garantie op mijn product?)
Het defecte onderdeel mag niet fysiek beschadigd zijn. De labels met EAN code, serienummer en dergelijke moeten nog op het product hangen als die er ophingen bij aankoop. Het product moet, uiteraard, voor het einde van de garantieperiode bij ons worden binnengebracht.
Hoe verloopt de herstelling bij een defect?
Wij staan achter onze producten, maar nog belangrijker, achter onze klanten.
Is er een defect opgetreden? Dan kunt u ons contacteren en zullen wij nagaan hoe de garantie van uw product verloopt.
Er zijn namelijk twee soorten garantie van toepassing op onze producten
1. Carry in
De meeste onderdelen vallen hieronder.
Dit wil zeggen dat u bij een defect het product naar ons dient te retourneren of dient binnen te brengen.
2. Pick up and return
Dit wil zeggen dat er voor deze producten een procedure bestaat waarbij de fabrikant het product bij u thuis ophaalt en een hersteld product bij u thuis terug brengt.
Dit is meestal het geval bij computers, laptops, tablets, printers en schermen.
U kan in dit geval zelf bellen of mailen naar de fabrikant, waarvan de contactgegevens op de website van de fabrikant in kwestie te vinden zijn.
Wij zoeken deze gegevens op verzoek ook voor u op.
De fabrikant spreekt dan met u een afhaalprocedure af. Na een periode van 1 à 4 weken, afhankelijk van de fabrikant en de aard van het defect, ontvangt u uw apparaat hersteld terug. Dit is bij deze producten de beste manier om de garantie te regelen.
Wij kunnen dit uiteraard ook voor u doen.
Hou er dan wel rekening mee dat ook wij het product moeten verzenden en dat we dus geen onmiddelijke oplossing kunnen bieden, maar moeten afwachten tot het herstelde product terug bij ons aankomt. De procedure zal dus sneller gaan indien u zelf contact opneemt met de fabrikant.
Hoe retourneren (Op welke manier breng ik mijn product terug voor herstelling/vervanging?)
U kan het product naar ons terugbrengen of het naar ons verzenden. Vergeet niet een beschrijving van uw probleem toe te voegen indien u het zelf niet komt brengen of indien u het verzendt, anders is het heel moeilijk om na te gaan wat er aan de hand is.
Bij een verzending zijn de verzendingskosten (naar ons) voor uw rekening.
Wat retourneren (Wat moet er worden meegebracht/verzonden?)
Naast het product zelf, zorgt u best ook voor een kopie van het aankoopbewijs.
Het product is bij voorkeur stevig verpakt in zijn originele verpakking, vergezeld van alle meegeleverde accessoires.
Duurtijd procedure (Hoelang duurt het voor alles in orde is?)
Wij zullen, indien mogelijk, steeds onmiddelijk inruilen of een nieuw artikel opsturen.
Indien het om geavanceerdere producten, zoals moederborden of beeldkaarten, gaat, dienen wij dit eerst te controleren.
In dit geval is de duurtijd onder normale omstandigheden 2 à 3 werkdagen.
Deze controle is noodzakelijk omdat meer dan de helft van de teruggebrachte producten bij ons perfect blijkt te functioneren.
We ruilen na deze test ook onmiddelijk om indien mogelijk. In het slechtste geval dient u te wachten tot de fabrikant ons een nieuw product levert.
Mijn product was beschadigd bij aankomst, wat nu?
Ondanks zorgvuldige behandeling en het gebruik van hoogwaardige verpakkingsmaterialen kan het voorkomen dat producten gedurende het bezorgingsproces naar de klant beschadigen.
Indien u de bestelling nog niet heeft aangenomen:
Als u bij aflevering al kunt zien dat de levering beschadigd is óf dat deze open is of is geweest, adviseren wij u deze te weigeren. Wij ontvangen de levering dan retour.
Om toch zo snel mogelijk over uw producten te kunnen beschikken, kunt u ons van uw weigering en de reden hiervoor alvast op de hoogte stellen. We hoeven dan met het opsturen van nieuwe producten meestal niet te wachten tot de producten terug zijn.
Mocht u van mening zijn dat de schade aan de zending geen invloed heeft gehad op de kwaliteit van de producten, dan kunt u overwegen het pakket toch te accepteren.
Laat in dat geval door de postbode of koerier ter plekke een zogenaamd 'proces-verbaal' opmaken.
Blijkt achteraf dat er toch schade aan de inhoud is aangericht, dan verzoeken wij u ons dit direct te melden. Hierbij hebben we de volgende gegevens van u nodig:
- Het opdrachtnummer of factuurnummer.
- De verzendcode. (de code onder de barcode op de adressticker van het pakket)
- De aard van de beschadiging.
- Foto’s van de beschadigde verpakking en/of producten zoals u deze thuis heeft ontvangen.
Deze kunt u per e-mail sturen naar support@mijnitshop.be . Wij nemen vervolgens contact met u op om de te volgen stappen te bespreken.
Indien u de bestelling wel heeft aangenomen:
Indien u de bestelling heeft aangenomen en u onverhoopt schade treft aan de verpakking en/of producten verzoeken wij u om ons onmiddellijk na ontvangst van het pakket de volgende gegevens naar ons te sturen:
- Het opdrachtnummer of factuurnummer.
- De verzendcode. (de code onder de barcode op de adressticker van het pakket)
- De aard van de beschadiging.
- Foto’s van de beschadigde verpakking en/of producten zoals u deze thuis heeft ontvangen.
Deze kunt u per e-mail sturen naar support@mijnitshop.be. Wij nemen vervolgens contact met u op om de te volgen stappen te bespreken.
Belangrijk:
Het is van essentieel belang uw pakket bij ontvangst te controleren op schade. Indien u na het openen van de verpakking schade vaststelt, dat u ons hiervan onmiddellijk na ontvangst in kennis stelt. Verborgen schade moet de dag van ontvangst gemeld worden. Daarna is dit niet meer mogelijk.
BETALING & HULP
Hoe kan ik betalen?
Tijdens de bestelprocedure heeft u keuze uit volgende betaalmogelijkheden:
1. Betaling via bankoverschrijving
2. Cash / Bancontact bij afhaling
Deze optie is enkel beschikbaar wanneer u opteerde voor een afhaling in ons afhaalpunt te Mariakerke.
3. Maestro / Visacard / Mastercard
Voor deze betalingen werken wij samen met Ogone, waardoor u er zeker van kan zijn dat uw betalingen onder de strengste veiligheidsnormen volbracht worden.
Het invullen en verzenden van alle gegevens tijdens de bestelprocedure gebeuren steeds op SSL* beveiligde paginas.
*SSL is een beveiligingsprotocol/versleutelmechanismen die ervoor zorgt dat de gegevens die u invult niet afgeluisterd of vervalst kunnen worden.
De betaling is mislukt, wat nu?
De online betaling kan mislukken om volgende redenen
- Omdat de ingevulde gegevens niet kloppen
- Authenticatie is mislukt of ontbreekt (kaartlezer)
- U misschien te weinig saldo hebt of u zelf de betaling annuleert.
- Een tijdelijke storing bij Ogone.
In bovenstaande gevallen wordt er dus geen bedrag van uw rekening afgeschreven.
U zal van ons een e-mail ontvangen hoe u de betaling alsnog kan voltooien via overschrijving.
Indien u toch online wenst te betalen kan u uiteraad uw bestelling opnieuw plaatsen. Uw vorige bestelling zullen wij dan annuleren.
Mijn account
Als u reeds een bestelling heeft geplaatst, dan kan u uw account raadplegen via het "Login" menu links op de startpagina.
In Uw persoonlijke account heeft u toegang tot:
- Overzicht van uw bestelling(en)
- Status van uw bestelling(en)
- Verzendingwijze en bestele artikelen raadplegen per bestelling
- Aanpassen van uw contactgegevens
- Uw wachtwoord wijzigen
- Downloaden van uw bestelbon en/of factuur.
Wat zijn de verschillende statussen die een bestelling kan hebben en wat betekenen die eigenlijk?
Vermeld in alle communicatie steeds uw opdrachtnummer of klantnummer.
Aarzel niet om ons zelf te contacteren indien u hierover een vraag heeft.
Bent u van mening dat er sprake is van een onterechte weigering van uw bestelling, gelieve ons dan te contacteren.
BEDRIJVEN & OVERHEDEN
Bedrijven
De uitdaging aangaan, een prettige manier van samenwerken en heldere communicatie.
Wij kennen onze rol als totaalleverancier en staan volledig achter onze producten, service en onze klanten.
Elke bestelling, groot of klein, is voor ons belangrijk. Wij begrijpen dat ook het kleinste onderdeel van belang is in uw volgende succes
Wanneer u met een vraag zonder oplossing zit denken wij graag met u mee. We zoeken een passende oplossing voor uw situatie, die voldoet aan uw wensen en past binnen uw budget.
Naast een aangepaste scherpe prijs kunnen wij voor bedrijven vanaf de tweede bestelling specifieke betalingsvoorwaarden voorstellen.
Aarzel dus niet om ons te contacteren, wij bekijken graag hoe wij u kunnen helpen.
Onderwijs en overheidsinstellingen
Mijnitshop levert oplossingen, systemen en onderdelen aan uiteenlopende onderwijsinstellingen, van basisscholen tot universiteiten, overheidsinstellingen, gemeenten en ministeries verspreid over heel België.
De prijzen van onze componenten schommelen van dag tot dag.
Om u optimaal van dienst te zijn houden wij rekening met een langer durend besluit proces.
Offertes voor onderwijs- en overheidsinstellingen hebben een langere prijsgarantie.
Zo voorkomen wij dat de kosten voor u stijgen, wanneer de prijzen stijgen.
Uiteraard daalt de prijs van de offerte mee wanneer de prijs van de producten daalt.
Heeft u vragen over de manieren waarop Mijnitshop u van dienst kan zijn, of u wenst een offerte aan te vragen ? Stuur een email naar sales@mijnitshop.be
OVER ONS
Bedrijfsprofiel
Mijnitshop is de online-shop afdeling van ICT bedrijf T-Tronix bvba, opgericht in 2006 door zaakvoerder Stefaan Thiel.
Mijnitshop is in der loop der jaren uitgegroeid tot een toonaangevende leverancier van computers, notebooks, hardware en randapparaten van diverse merken en levert duizenden IT-gerelateerde pruducten aan consumenten, bedrijven , zelfstandigen en andere organisaties.
Voor onderhoud, reparaties en deskundig advies bieden wij u een gevarieerd team van specialisten aan. Ook voor toestellen die niet bij ons aangekocht werden.
Door onze jarenlange ervaring zijn wij in staat u een duidelijk inzicht te geven in uw noden.
Technische dienst
Advies van een specialist
• Wij adviseren u graag bij uw aankoop van om het eender welk artikel uit onze webshop, aarzel niet om contact met ons op te nemen via onze contact pagina
Computer Upgrade
• Inbouw interne kaarten inclusief drivers (netwerkkaart, videokaart, geluidskaart enz.)
• Installatie en testen randapparatuur (printer, scanner, digitale camera, speakers enz.)
• Ombouw behuizing en testen
Computer Reparatie en Onderhoud
• Virus- en spywareverwijdering (indien mogelijk)
• BIOS- en driverupdate
• Computer reiniging binnen- en buitenkant
• Herinstallatie Windows inclusief drivers
Software Installatie
• Software per toepassing
• Internet en e-mail instellen
• Installatie Windows inclusief drivers
Overige Service
• Onderzoekskosten en prijsopgave
• Schaderapport
• Toeslag spoedreparatie
• Overige reparaties
Waarom voor Mijnitshop kiezen?
10 goede redenen om voor Mijnitshop te kiezen
1. Voordelige tarieven: dankzij onze lage kostenstructuur bieden wij u scherpe prijzen.
2. Prima service: wij maken tijd voor u. U kunt bij ons altijd terecht met eventuele vragen of opmerkingen.
3. Een waaier aan producten en diensten: wij bieden u producten aan van verschillende merken en geven onafhankelijk advies.
4. Kwaliteitstoestellen: de grootste keuze uit de beste toestellen op de markt, getest en gebruiksklaar.
5. Persoonlijk contact: we doen moeite om u en uw behoeften te leren kennen. U bent geen nummer.
6. Vakmanschap: al onze medewerkers zijn vakmensen die 10 jaar en meer in de ICT wereld vertoeven. We kennen onze producten en zijn op de hoogte van de jongste evoluties. Bij ons bent u altijd up-to-date.
7. Levering via Bpost of afhalen bij een Kialapunt bij u in de buurt: simpel en zelf te kiezen zoals het u uitkomt.
8. Keuze uit meerdere en veilige betalingsmogelijkheden via Ogone: betaal via Maestro, Visa, Mastercard of per overschrijving.
9. Promoties: wij houden u regelmatig op de hoogte van promoties en acties.
10. Kwaliteitswaarborg: kwaliteit en service boven alles! U kunt rekenen op producten van topkwaliteit en een perfecte service.
Algemene voorwaarden
1. Prijzen
Getoonde prijzen zijn inclusief BTW (21%) en recupel. exclusief transportkosten, montage, installatie en instructie.
Onze prijzen, hetzij als eenheidsprijzen of als forfaitaire prijzen, werden vastgelegd op basis van de tarieven, officiële koersen, wedden en sociale lasten geldig op de datum van de opstelling van de offerte.
Zij zijn steeds herzienbaar door onze firma en zelfs zonder het voorafgaandelijk akkoord van de klant, indien de marktprijzen of de parameters voor hun berekening op het ogenblik van de facturatie, met minstens 5% gestegen zijn. Ze zijn louter informatief.
2. Aanbiedingen
Aanbiedingen van MIJNITSHOP zijn steeds vrijblijvend, niet bindend en geldig zolang de voorraad strekt.
3. Leveringen en leveringstermijn
Elke termijn van levering, indien deze vermeld wordt, wordt slechts op indicatieve wijze aangeduid, en laattijdigheid in de levering of uitvoering laat aan de klant niet toe schadevergoeding te vorderen, evenmin om zijn betalingsverplichtingen op te schorten.
De tijdelijke opschorting van de werken door overmacht, brengt van rechtswege en zonder schadevergoeding met zich dat de oorspronkelijk voorziene uitvoeringstermijn verlengd wordt met een periode gelijk aan de opschortingtermijn, te vermeerderen met de tijd die nodig is om de werken weer op te starten.
4. Aansprakelijkheid
MIJNITSHOP is niet aansprakelijk voor het verlies, de diefstal, het waardeverlies of de beschadiging van door de klant aan ons toevertrouwde materialen of werken van welke aard ook, met het oog op hun aanpassing, verbouwing, restauratie of welke andere manipulatie ook aan onze firma gevraagd, en dit zowel op als buiten de bedrijfslokalen, alsmede tijdens het transport of de plaatsing ervan.
Partijen komen uitdrukkelijk overeen dat de verplichtingen van onze firma een inspanningsverbintenis en geen resultaatsverbintenis uitmaken.
In geen geval zal MIJNITSHOP aansprakelijk kunnen worden gesteld voor haar eigen fout of nalatigheid of deze van haar aangestelden, enkel behoudens indien de overeenkomst of de Wet uitdrukkelijk en op dwingende wijze in bepaalde aansprakelijkheden voorzien.
MIJNITSHOP neemt de zorg in acht die redelijkerwijze van haar kan worden gevraagd om te verzekeren dat de informatie op de Websites juist, volledig en up-to-date is. MIJNITSHOP is echter in geen geval gebonden aan onjuiste informatie op de website en is niet aansprakelijk voor schade of kosten van de klant die samenhangt met of voortvloeit uit onjuiste informatie.
De klant dient bij twijfel omtrent de juistheid van de op de MIJNITSHOP Websites meegedeelde informatie, waaronder de prijs, deze te verifiëren bij MIJNITSHOP.
5. Eigendomsvoorbehoud
Alle goederen, materialen en benodigdheden, als mede de uitgevoerde werken zelf, blijven eigendom van MIJNITSHOP tot aan de integrale betaling van onze facturen in hoofdsom en aankleven(eigendomsvoorbehoud).
Dit geldt evenzeer indien de werken, levering, goederen of materialen van MIJNITSHOP slechts een onderdeel uitmaken (bijzaak) van een groter geheel(hoofdzaak) waarvan de eigendom of gedeelten hiervan niet aan MIJNITSHOP zou toebehoren.
6. Betalingsmogelijkheden
Met uitzondering van bijzondere overeenkomsten worden alle afhalingen en leveringen contant, bankcontact, visa of met mastercard vooraf betaald.
7. Garantie
Andere garantieperiode (Uitgebreide garantie)
Indien gewenst kunnen wij de afhandeling van een beroep op de fabrieksgarantie van u overnemen. Mocht u van deze mogelijkheid gebruik willen maken, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wanneer geen garantie (Heb ik garantie op mijn product?)
Het defecte onderdeel mag niet fysiek beschadigd zijn. De labels met EAN code, serienummer en dergelijke moeten nog op het product hangen als die er ophingen bij aankoop. Het product moet, uiteraard, voor het einde van de garantieperiode bij ons worden binnengebracht.
8. Verzakingsrecht bij leveringen van bestellingen via de website
Als het product niet aan uw verwachtingen voldoet heeft u het recht om het binnen de 14 kalenderdagen (vanaf de dag die volgt op de dag van levering of de eerste aanbieding indien de klant afwezig is) retour te zenden.
Voorafgaandelijk aan de retourzending volstaat het om Mijnitshop schriftelijk op de hoogte te stellen (brief of per mail op info@mijnitshop.be).
De enige kosten die de u als klant moet dragen, zijn de rechtstreekse kosten voor het terugzenden van het goed (de portokosten).
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien het product compleet en onbeschadigd is en in de originele, onbeschadigde verpakking wordt teruggestuurd, vergezeld van de factuurbon.
Voor schade die bij de retourzending aan de verpakking of het product zijn ontstaan is Mijnitshop niet aansprakelijk.
Wij raden de klant aan de retourzending aangetekend en verzekerd terug te sturen.
Mijnitshop behoudt zich het recht om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren indien het product reeds gebruikt is, of beschadiging heeft opgelopen te wijten aan de retourzending of nalatigheid.
Mijnitshop zal binnen de 30 dagen na ontvangst en controle van de retourgoederen de betaalde bedragen terugbetalen op de door de klant aangegeven bankrekening.
Retouradres:
Mijnitshop.be - Retour [uw opdrachtnummer]
Schoubroek 29
B-9030 Mariakerke
Dit herroepingsrecht geldt niet voor artikelen die volgens de specificaties van de klant werden vervaardigd, die bederfbaar zijn of die verouderen.
Dit herroepingsrecht geldt niet voor bedrijven of voor personen die handelen in naam van een bedrijf
9. Toepasselijkheid
Al onze overeenkomsten worden beheerst door het Belgische recht. Wanneer de klant een natuurlijk of rechtspersoon is die uitsluitende voor niet-beroepsmatige doeleinden, de producten of diensten vererft of gebruikt, worden alle betwistingen voortvloeiend uit onderhavige overeenkomst beslecht voor de rechtbank van de woonplaats van de consument. In alle andere gevallen kunnen zij enkel beslecht worden door de rechtbank van Gent. Voor het overige en voor zover niet in strijd met de wetgeving terzake, zijn de algemene voorwaarden toepasselijk.